PUBLICYSTYKA

Jastrzębie bez korków

„Ponad 11 mln złotych na bezpieczeństwo. 25 kamer miejskiego monitoringu. Zwiększona ilość patroli Policji i SM...” „...Blisko 4 mln złotych – Inhalatorium. Przeszło 1 mln złotych – Rewitalizacja Parku Zdrojowego...” „...Ekopatrol – 2684 kontroli. Nasadzenia drzew i kwiatów – 375 tyś. (pisownia oryginalna – przyp. aut.) roślin za sumę ponad 732 tys. złotych...” „...Bezpłatna komunikacja. Brak korków. Czysta woda do picia...” „...8000 wydarzeń kulturalnych. Ponad 30 mln złotych dotacji na kulturę...” „...Darmowe szczepienia. Festyn Zdrowia...”

To tylko skromny zapis tego, czym miasto postanowiło „pochwalić się” przed mieszkańcami. Każdy, kto wybierze się w okolice Targowiska Miejskiego, z pewnością nie przeoczy kolorowych banerów, wiszących przy ulicy Podhalańskiej. Zamysł autorów tego przedsięwzięcia marketingowego był wyjątkowo ambitny. A konkretnie, posługując się suchymi faktami, pokazać, jak rozwija się Jastrzębie-Zdrój. Czy ta sztuka udała się jastrzębskiemu magistratowi? Najlepiej oceńcie sami, drodzy Czytelnicy...

„Jest 10 różnych wzorów banerów, które będą zawieszane w trzech miejscach: ogrodzenie Targowiska Miejskiego, ogrodzenie przy basenie „Laguna” i ogrodzenie przy Zespole Szkół Specjalnych. Koszt to 3009,27 zł brutto” – informuje jastrzębski magistrat.

fot. Marek Wróbel

informacja własna

DODAJ KOMENTARZ

KOMENTARZE